Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter 250 ml primer pre farbenie a ochranu kože
Kód: ADPROPodrobný popis
Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter 250 ml je základný náter, ktorý zlepšuje priľnavosť aplikovaných tmelov, farieb a ochranných prostriedkov.
Adhésion Promoter výrazne zlepšuje priľnavosť farieb, najmä v oblastiach s vysokým opotrebovaním. V kombinácii s Cross Linkerom vytvára mäkký, lepkavý film, ktorý zlepšuje priľnavosť, pružnosť a krycie vlastnosti. Je ideálny aj na použitie v prípade znečistenia tukom. Objem: 250 ml.
Výrazne zvyšuje priľnavosť povrchu
V spojení so systémom Cross Link výrazne zvyšuje odolnosť voči vode a chemikáliám
Vysoká fyzikálna stálosť
Zlepšená priľnavosť
Ako používať Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter:
1) Uistite sa, že je povrch čistý a bez mastnoty
2) Pridajte 5-10% Cross Linker do Adhesion Promoter a dôkladne premiešajte
3) Naneste na povrch pomocou mikrovláknového alebo penového aplikátora alebo spreja
4) Aktivujte výrobok pomocou fénu na vlasy
5) V ideálnom stave začnite ihneď farbiť alebo nanášať tmel
K úplnému vytvrdnutiu naneseného Cross Linker a Adhesion Promoter dôjde najneskôr do 3 hodín po zmiešaní.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“