Gliptone Liquid Leather Flexicote Dye 250 ml extra elastický tmel na kožu
Kód: DYFL250Podrobný popis
Gliptone Liquid Leather Flexicote Dye 250 ml je špeciálny extra elastický tmel pre opravu či prefarbenie kože.
Flexicote Dye je "nikdy nevysychajúci" tmel, ktorý môžete miešať až s raz takým množstvom farbiva (pigment) než s klasickým Scuffmasster Dye. Flexicote je výnimočne pružný tmel, ktorý je vhodný na aplikáciu na mimoriadne namáhané plochy. Vzhľadom na vlastnosti tmelu sa musí následne natrieť matným alebo lesklým tmelom!
Postup opravy alebo natierania:
- Vyčistite sedadlo pomocou GT12 Intensive Cleaner
- Impregnujte sedadlo prípravkom GT11 Leather Conditioner, ktorý zjemňuje kožu
- znovu vyčistite GT12 Intensive Cleaner a odwipujte pomocou GT14 Solvent Cleaner, aby ste odstránili zvyšky starých náterov atď.
- Naneste tmel pomocou penového aplikátora, špongie, stierky alebo valčeka.
- Nechajte 24 hodín na vyzretie
Flexicote Dye má životnosť až 10 rokov.
Poznámka:
Po otvorení sa výrobok musí spotrebovať najneskôr do 6 týždňov. V prípade prefarbovania pomocou prípravku Flexicot nezabudnite, že pokožku po aplikácii nemožno vyživovať štandardným kondicionérom. Preto je dôležité ju pred aplikáciou dôkladne vyživiť.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“