Gliptone Liquid Leather GT10 Vinyl Cleaner 500 ml čistič vinylových povrchov

Kód: GT10500
15,38 € / ks 12,82 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
27.11.2024
Možnosti doručenia

Čistič vinylových a plastových častí, 500 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT10 Vinyl Cleaner 500 ml. Maximálne účinný čistiaci prostriedok na vinylové a plastové časti automobilov. 

GT10 Vinyl Cleaner jednoducho udržuje povrch ako nový. Skvelý produkt na prípravu povrchu pred následným premaľovaním.  Okrem toho GT10 Vinyl Cleaner bezpečne a účinne odstraňuje zvyšky silikónových prípravkov. Balenie obsahuje 500 ml.

Ako používať:

Naneste priamo na povrch a zotrite nečistoty handričkou z mikrovlákna.
Ak je povrch viac znečistený, pred utretím handričkou z mikrovlákna ho prejdite jemnou kefkou. 
Ak ste v minulosti použili agresívny silikónový výrobok, vyčistite povrch pomocou GT24 Silicone & Resin Remover Solvent 250 ml. Tam, kde sú švy, výrobok dôkladne utrite. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“