Gliptone Liquid Leather GT11 Conditioner 250 ml vyživenie kože
Kód: GT11250Podrobný popis
Gliptone Liquid Leather GT11 Conditioner 250 ml. Vysoko účinný kondicionér určený na starostlivosť a ochranu kože.
Kožené povrchy v automobiloch sú takmer nepretržite vystavené slnečnému žiareniu, a preto sa koža rýchlejšie vysušuje, oslabuje a stráca svoj pôvodný vzhľad. Kožu sa odporúča ošetrovať niekoľkokrát ročne. S prípravkom GT11 bude koža vo vašom aute neustále vyživovaná a chránená. Je pH neutrálny, nemastný a maximálne vyživujúci. Nezanecháva lepkavé zvyšky ani nežiaduci lesklý povrch. Ako bonus obnovuje klasickú vôňu anglickej kože v interiéri. Balenie obsahuje 250 ml. Cena je za 1 kus.
Ako na to:
Pred použitím ochrany kožu vždy dôkladne očistite. Najlepšie s tekutým čistiacim prostriedkom Gliptone Leather GT12 Intesive Cleaner.
Potom pomocou handričky z mikrovlákna vmasírujte GT11.
Prípravok aplikujte 2-krát v priebehu 48 hodín.
Je ideálny na použitie na autosedačky, kožené povrchy, ale aj na kožené kufre, kožený nábytok a oblečenie.
Nepoužívajte GT11 na anilín, semiš, suede povrchy alebo nubukovú kožu.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“