Gliptone Liquid Leather GT12 Intensive Cleaner 1 L čistič kože
Kód: GT121LPodrobný popis
Gliptone Liquid Leather GT12 Intensive Cleaner 1 l. pH neutrálny, účinný a maximálne koncentrovaný čistiaci prostriedok na kožené povrchy.
Maximálne účinný čistiaci prostriedok na kožené povrchy. Hustá konzistencia, vysoká koncentrácia, pH neutrálne. Čistí aj veľmi znečistené povrchy. V jeho zložení nájdete glycerín, ktorý bezchybne čistí kožu a následne ju zjemňuje a zmatňuje. GT12 je skvelý čistiaci prostriedok pred použitím kondicionéra GT11.
Ako na to:
- Kožu utrite vlhkou handričkou.
- Potom pomocou jemnej detailingovej kefky naneste prípravok na povrch a vyčistite ho.
- Po skončení čistenia kefkou nechajte povrch zaschnúť a potom ho utrite vlhkou handričkou, kým sa z neho nezotrie všetok prípravok.
- Prípravok sa môže riediť v pomere 1 : 4 v závislosti od frekvencie znečistenia alebo opotrebovania kože. Pre viac opotrebovanú kožu zvoľte vyššiu úroveň riedenia.
- Môžete ho použiť aj na čistenie kožených povrchov v domácnosti.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“