Gliptone Liquid Leather GT13.5 Protection Cream 250 ml sealant v kréme pre kožu

Kód: GT135250
13,88 € / ks 11,57 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
11.7.2024
Možnosti doručenia

Kondicionér na kožené oblečenie, 250 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT13.5 Protection Cream 250 ml. Špeciálny kondicionér vyvinutý na ochranu a výživu kožených odevov.

Kožené odevy by sa mali impregnovať aspoň trikrát ročne, aby sa zachovali ich vlastnosti a pružnosť. Je dôležité kožu vyživovať a chrániť. Ochranný krém GT13.5 Protection Cream je ideálnym doplnkom vášho koženého oblečenia. Vaše kožené odevy budú opäť voňať ako pravá koža, budú vyživované a chránené. Balenie obsahuje 250 ml.

Ako používať:

Čistite kožené odevy pomocou GT15.5 Foam Cleaner.
Naneste ochranný krém GT 13.5 Protection Creme pomocou jemnej handričky z mikrovlákna alebo aplikátora na kožené odevy a nechajte ho 24 hodín zaschnúť.
Ak sú vaše kožené odevy už viac suché, aplikáciu zopakujte po 24 hodinách. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“