Gliptone Liquid Leather GT13 Conditioner with repellent 250 ml vyživenie kože so sealantom

Kód: GT13250
15,07 € / ks 12,56 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
11.7.2024
Možnosti doručenia

Vyživenie kože s ochranným sealantom, 250 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT13 Conditioner s repelentom 250 ml. Vysoko účinný kondicionér určený na starostlivosť a ochranu kože, vhodný aj na kožené povrchy, ktoré sú vystavené vonkajším vplyvom. 

GT13 je vynikajúci výrobok na starostlivosť o kožené povrchy vystavené priamemu slnečnému žiareniu na kabrioletoch, kožené časti motocyklov alebo motocyklové oblečenie. Na vodnej báze bez mastných finišov s vodoodpudivými účinkami.  Balenie obsahuje 250 ml. Cena je za 1 kus.  

Ako na to:

Pred použitím ochrany kožu vždy dôkladne očistite. Najlepšie s tekutým čistiacim prostriedkom Gliptone Liquid Leather GT12 Intesive Cleaner.
Nechajte schnúť 24 hodín.
Prípravok aplikujte 2-krát v priebehu 24 hodín.
Po aplikácii povrch neleštite!!!
Nepoužívajte GT13 na semiš, lakovanú kožu alebo kožu s gumeným povrchom. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“