Gliptone Liquid Leather GT14 Safety Solvent Cleaner 250 ml čistič kože

Kód: GT14250
16,92 € / ks 14,10 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
28.11.2024
Možnosti doručenia

Čistič kože vhodný na odstránenie atramentu, farieb a mastnoty, 250 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT14 Safety Solvent Cleaner 250 ml. Špeciálny čistič kože ideálny na čistenie atramentu, farby a mastnoty.

GT14 Safety Solvent Cleaner maximálne výkonný čistiaci prostriedok bez pridaných parfumov na dokonalé odstránenie starých farieb, čerstvo naneseného atramentu, mastnoty alebo olejov. GT14 si ľahko poradí aj s karbónom na koženom oblečení motorkárov. Po odstránení týchto nečistôt použite intenzívny čistiaci prostriedok GT12, aby ste kožené povrchy zbavili ďalších nanesených nečistôt. Potom kožu ošetrite GT11 Leather Conditioner na ochranu a výživu. Balenie obsahuje 250 ml. 

Upozornenie: nie je vhodný na použitie na semiš, nubukovú kožu alebo anilínovú kožu. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“