Gliptone Liquid Leather GT15.5 Foam Cleaner 250 ml penový čistič Alcantary a oblečenia

Kód: GT15FPC
14,63 € / ks 12,19 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
9.12.2024
Možnosti doručenia

Penový čistič kože a Alcantary, 250 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT15.5 Foam Cleaner 250 ml. Penový čistič určený na kožené povrchy, alcantaru a moderné oblečenie. 

GT15.5 Foam Cleaner je skvelý penový čistiaci prostriedok bez následných škvŕn od vody.

Ako na to:

Nastriekajte GT15.5 na povrch a nechajte pôsobiť 10 sekúnd.
Rovným pohybom utrite mäkkou handričkou z mikrovlákna.
Ak je Alcantara silne znečistená, vezmite si na pomoc jemnú kefku na detailné čistenie a potom zotrite handričkou z mikrovlákna. 
Po vyčistení kožených odevov sa odporúča použiť ochranný krém GT13.5, ktorý obnoví skutočnú vôňu a ochranu kože.


Upozornenie: nie je šetrný k anilínovej koži. 

Balenie obsahuje 250 ml. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“