Gliptone Liquid Leather GT15 Gentle Cleaner 500 ml čistič Alcantary
Kód: GT15500Podrobný popis
Gliptone Liquid Leather GT15 Gentle Cleaner 500 ml. Účinný čistiaci prostriedok na kožu vhodný na pravidelnú údržbu a starostlivosť o kožené povrchy, ktoré sú zafarbené, ošetrené sealantom a je vhodný aj na použitie na čistenie Alcantary.
Starostlivosť o kožu je veľmi dôležitá na zachovanie jej vlastností a vzhľadu. Jemný čistiaci prostriedok GT15 Gentle Cleaner je šetrný a maximálne účinný, ideálny na bežne znečistené povrchy alebo povrchy, ktoré boli premaľované, opravené alebo na ne bol nanesený ochranný sealant. GT15 je tiež vhodný výrobok na čistenie Alcantary. Jeho zloženie zaručuje, že sa môže používať každý týždeň bez narušenia povrchu.
Ako používať:
Nastriekajte GT15 na povrch a nechajte pôsobiť 20 minút.
Utrite mikrovláknovou utierkou.
Ak sú kožené povrchy alebo alcatara viac znečistené, jemne ich očistite jemnou kefkou.
Po vyčistení použite kondicionér na kožu GT11 Leather Conditioner na ochranu a vôňu pravej kože.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“