Gliptone Liquid Leather GT17 Wax Pull-Up Revivor 250 ml impregnácia anílinovej kože

Kód: GT17250
15,07 € / ks 12,56 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
11.7.2024
Možnosti doručenia

Vyživujúca impregnácia pre pravú anílinovú kožu, 250 ml

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Gliptone Liquid Leather GT17 Wax Pull-Up Revivor 250 ml. Dokonalá výživa pre nefalšovanú anilínovú kožu.

Wax Pull-Up je jedinečný výrobok určený špeciálne na anilínovú kožu. Koža stráca farbu? Vysychá? Je vyblednutá? Využite pomoc Wax Pull-Up a obnovte jeho pôvodný vzhľad a vôňu. Tento výrobok odstráni aj jemné škrabance a škvrny. Nepoužívajte na semiš a nubuk. Balenie obsahuje 250 ml.

Ako používať:

Čistené povrchy utrite vlhkou handričkou a vyčistite jemným čistiacim prostriedkom GT15.
Naneste GT17 Wax Pull-Up pomocou aplikátora z mikrovlákna alebo handričky a nechajte zaschnúť.
Po zaschnutí utrite handričkou z mikrovlákna v jednom smere. 
Nenanášajte viac vrstiev naraz. 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.

Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“