Gliptone Liquid Leather GT25 Dye Transfer & Ink Remover Cream 250 ml odstraňovač atramentu
Kód: GT25250Podrobný popis
Gliptone Liquid Leather GT25 Dye Transfer & Ink Remover Cream. Jemný abrazívny krém vhodný na odstraňovanie atramentu, škvŕn alebo pier z kožených povrchov.
GT25 je jemne abrazívny krém, ktorý bezchybne a bezpečne odstraňuje atramentové farbivo z kože. Nehoda s guľôčkovým perom už nebude tragédiou a vďaka GT25 sa ho ľahko zbavíte. Používajte len na kožu, ktorá bola ošetrená povrchovou úpravou. Ak neviete, či je koža ošetrená, kvapnite na ňu vodu, ak sa udrží na povrchu, môžete s kľudom použiť GT25. V opačnom prípade na koži nie je povrchová úprava a GT25 nie je vhodné použiť. Balenie obsahuje 250 ml.
Ako používať:
Prípravok pretrepte a povrch utrite vlhkou handričkou.
Prípravok naneste priamo na škvrnu a čistite krúživými pohybmi mikrovláknovou handričkou 15 - 30 sekúnd.
Potom zotrite všetky zvyšky vlhkou handričkou z mikrovlákna.
V prípade potreby postup zopakujte.
Upozornenie:
Nepoužívajte, ak sú povrchy veľmi mokré.
Po použití GT 25 vždy použite GT 15 a potom kožu vyživte pomocou GT11.
Pred prvým použitím vyskúšajte na skrytej a menej viditeľnej oblasti.
Nepoužívajte na anilínový povrch, nubuk alebo semiš.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadajú do portfólia firmy Gliptone, ktorá vznikla už v roku 1947 v americkom New Yorku. Rovnako ako väčšina dnešných velikánov sveta detailingu mala skromné začiatky – svoje produkty vyrábala malosériovo a navyše ich nikdy nepropagovala, takže sa povedomie o značke šírilo len medzi v tom čase nie príliš početnou skupinou nadšencov autokozmetiky.
Keď však svoju prácu robíte kvalitne, rastu sa nevyhnete, a tak v roku 1968 firma predstavila prvú generáciu svojho vosku s názvom Carnauba Car Paste Wax. K ďalším dôležitým míľnikom spoločnosti Gliptone sa patrí uvedenie na trh prvého radu Metal Polish, zahájenie výhradnej spolupráce s múzeom vozidiel Chevrolet Corvette alebo napríklad sponzorských aktivít v oblasti motošportu. Dnes už firma patrí medzi špičku vo svojom odbore. Jej výrobky sú odskúšané niekoľkými generáciami nielen Američanov, ale teraz už aj detailérov z celého sveta. Dôkazom dôrazu na kvalitu je motto firmy: „Keď raz vyskúšaš, budeš používať už navždy.“