Reproduktory Brax Graphic GL 2

Kód: GRAPHIC GL 2
ZADARMOZADARMO
50730 2 graphic gl2 pers 1280x1280px 19 05 2022
626,74 € / pár 522,28 € bez DPH
Obvykle na sklade do 48 hod.
Môžeme doručiť do:
22.5.2024
Možnosti doručenia

Stredotónové reproduktory 55 mm, 120 W RMS / 4 Ω

Detailné informácie

Naše služby

Podrobný popis

Parametre reproduktorov

Typ reproduktorov: Stredotónové - výškové (Fullrange mid)
Priemer výškového reproduktora: 55 mm
Zaťažiteľnosť RMS/MAX: 80 W/120 W (highpass > 400 Hz at 24 dB/oct)
Impedancia: 4 Ω
Frekvenčný rozsah: 400 Hz - 20 000 Hz
Rezonančná frekvencia: 145 Hz
SPL 1 W/1 m: 84 db
Vonkajší priemer: 60 mm
Vnútorný priemer: 53 mm
Inštalačná hĺbka: 26,8 mm
Odporučené objemy: Uzavretá ozvučnica s čistým objemom minimálne 250 ml  
Čisté objemy: Odporúčané nastavenie DSP/zosilňovača:
0,25 litra (rezonancia systému: 200 Hz)  Frekvencia: 600 Hz
Minimálna strmosť: 12 dB/okt
0,5 litra (rezonancia systému: 155 Hz) Frekvencia: 450 Hz
Minimálna strmosť hrany: 18 dB/okt
0,75 litra (rezonancia systému: 140 Hz)  Fekvencia: 300 Hz
Minimálna strmosť hrany: 24 dB/okt
Špeciálne príslušenstvo: Montážne krúžky
Značka/výrobca: Brax - webové stránky

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

 

 

Brax je nemecká značka spadajúca pod spoločnosť Audiotec Fischer, ktorá bola založená už v roku 1990. V priebehu rokov sa Brax vyvinul zo špecializovaného dodávateľa na jedného z najvýznamnejších výrobcov špičkových car audio produktov pre tých najnáročnejších zákazníkov. Firma si zakladá na precíznosti a kvalite svojich výrobkov, ktoré zaručujú striktné produkčné kritériá a ručná výroba. Produkty tohto nemeckého výrobcu sa môžu pochváliť legendárnou značkou „Made in Germany“.

Brax stavia referenčné zosilňovače, ktoré sú jednými z najlepších na svete, a aj reproduktory zaručujúce fascinujúci zážitok z hudby. Zákazník určite ocení dôsledný výrobný proces, keď je každý zosilňovač osobne skontrolovaný technikom. Všetky tieto faktory sú odrazom firemnej filozofie a veľkou mierou prispeli k jej úspechu.